Skip to content
logo

Pewneubezpieczenia.pl

Informacje o biznesie i finansach

Ciekawostki

Faktoring – co to jest, jakie są rodzaje, wady i zalety

Biuro rachunkowe- w czym może nam pomóc?

Zewnętrzne usługi księgowe – czy warto się na nie zdecydować?

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów

Właściwy skup złota pozwoli na zysk.

Czym jest upadłość konsumencka

Dlaczego lepiej zlecić sporządzanie deklaracji podatkowych?

Serwis uszkodzonych samochodów ciężarowych i dostawczych

Dobry Adwokat do prowadzenia sprawy karnej

Atrakcyjne oferty pracy w serwisie JobTime

  • Home
  • Marketing
  • E-mail marketing — do czego służy i jak zacząć?
  • Biznes
  • Firma
  • Marketing

E-mail marketing — do czego służy i jak zacząć?

On 3 stycznia, 20222 stycznia, 2022
Redakcja

E-mail marketing to sposób na promowanie produktów lub usług poprzez biuletyny e-mailowe. E-mail marketing jest najlepszym narzędziem mediów cyfrowych, które może nie tylko przyciągnąć i utrzymać klientów, ale także zwiększyć lojalność wobec marki. E-mail marketing jest narzędziem uniwersalnym. Znajduje zastosowanie w B2B, sklepach internetowych, usługach, serwisach internetowych, restauracjach, a nawet show-biznesie.

Dlaczego e-mail marketing jest potrzebny

Krótko mówiąc — aby zwiększyć zyski firmy.  Musisz jednak zrozumieć, że mailingi nie są panaceum, ale strategicznym posunięciem. Mailingi pomagają:

  • zwiększyć współczynnik konwersji strony internetowej;
  • ustanowić sprzedaż krzyżową;
  • budować relacje i zwiększać lojalność odbiorców;
  • w zapoznaniu konsumenta z produktem złożonym;
  • nauczyć się, jak korzystać z produktu.

Jakiego rodzaju maile należy wysyłać

Rodzaje wysyłanych e-maili zależą od wybranego celu. Najczęściej wyróżnia się 5 typów:

  • Informacyjne. Aktualności, recenzje, inspirujące przykłady, opinie konsumentów — wszystko, o czym chcesz, aby Twoi subskrybenci dowiedzieli się w kontekście Twojego produktu.
  • Promocyjne. W momencie rozpoczęcia promocji możesz poinformować ich o warunkach, zasadach, prezentach i bonusach w newsletterze.
  • Edukacyjne. Tutoriali, porady, studia przypadków, przydatne artykuły na blogu.
  • Triggery. Listy, które są wysyłane podczas określonych działań (rejestracja, złożenie zamówienia, zakup produktu, kolejna wizyta na stronie, przeglądanie karty towaru).
  • Zapowiedzi. Gdy masz nowe produkty wkrótce, masz zamiar przemawiać na konferencji lub masz zamiar świadczyć nową usługę.

Jak wybrać serwis newsletterowy?

Jeśli twoja baza danych ma kilkuset subskrybentów lub więcej, ręczne wysyłanie wiadomości będzie niewygodne. Potrzebujesz usługi mailingowej, która uprości i zautomatyzuje cały proces marketingu e-mailowego.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze takiej usługi?

Polityka antyspamowa

Profesjonalny serwis musi przestrzegać polityki antyspamowej:

  • Newslettery wysyłane są do osób, które wyraziły osobistą zgodę na wysyłanie e-maili.
  • Każdy subskrybent może wypisać się z listy mailingowej. Zwykle zapewnia to przycisk na końcu maila.

Dostępność bezpłatnego okresu próbnego

Ważne jest, aby ocenić usługę w praktyce i wypróbować wszystkie narzędzia.

Plan taryfowy

Najpopularniejszym systemem jest płatność miesięczna uzależniona od ilości Twoich subskrybentów i ilości wysyłanych maili.

Narzędzia do analizy listy mailingowej

Dobry serwis zapewnia wszystkie niezbędne statystyki:

  • wskaźnik otwarć (Open Rate);
  • kliknięcia przycisku „spam”;
  • rezygnacji z subskrypcji;
  • mapa kliknięć;
  • geolokalizacja subskrybenta;
  • informacje o tym, na jakich urządzeniach i przeglądarkach czytane są Twoje e-maile.

Obsługa klienta

Pierwszorzędny serwis z pewnością zapewni wsparcie klienta, zarówno online, jak i przez telefon.

Szkolenie

Dobry serwis szkoli swoich klientów w zakresie e-mail marketingu i pokazuje im jak korzystać ze wszystkich dostarczonych narzędzi.

Cechy szczególne

Możliwość skonfigurowania automatycznych mailingów, e-maili powitalnych, e-maili z podziękowaniami, e-maili po zakupach, świątecznych życzeń itp.

A/B testowanie listów. Umożliwia testowanie nagłówka, treści, wezwania do działania, przycisku, obrazu itp.

Segmentacja listy. Możliwość podziału bazy według różnych parametrów (płeć, wiek, miejsce zamieszkania, ostatni zakup itp.) i wysyłania spersonalizowanych maili.

Podsumowanie

Biuletyny e-mailowe są świetnym sposobem na dalszą monetyzację Twojej bazy klientów lub ruchu, który przyciągasz poprzez sieć afiliacyjną. E-mail marketing wymaga dużo pracy, ale się opłaca — konsumenci wracają do Ciebie po kolejne zakupy.

In Biznes Firma Marketing

Nawigacja wpisu

Co zrobić żeby firma zaistniała w sieci?
Jak obniżyć koszt ubezpieczenia samochodu? 5 sposobów

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie wpisy

  • Faktoring – co to jest, jakie są rodzaje, wady i zalety
  • Biuro rachunkowe- w czym może nam pomóc?
  • Zewnętrzne usługi księgowe – czy warto się na nie zdecydować?
  • Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
  • Właściwy skup złota pozwoli na zysk.

Kategorie

  • Biznes
  • Finanse
  • Firma
  • Informacje
  • Kredyty
  • Marketing
  • Ubezpieczenia
  • Uncategorized
  • Zarządzanie finansami

Faktoring – co to jest, jakie są rodzaje, wady i zalety

On 3 grudnia, 20223 grudnia, 2022

Biuro rachunkowe- w czym może nam pomóc?

On 21 listopada, 202229 listopada, 2022

Zewnętrzne usługi księgowe – czy warto się na nie zdecydować?

On 18 listopada, 202230 listopada, 2022

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów

On 14 listopada, 2022

Właściwy skup złota pozwoli na zysk.

On 1 listopada, 20221 listopada, 2022

Czym jest upadłość konsumencka

On 25 października, 202230 października, 2022

Dlaczego lepiej zlecić sporządzanie deklaracji podatkowych?

On 8 sierpnia, 20228 sierpnia, 2022

Serwis uszkodzonych samochodów ciężarowych i dostawczych

On 25 czerwca, 202218 czerwca, 2022

Podobne artykuły

  • Biznes
Redakcja
On 17 marca, 202228 marca, 2022

Atrakcyjne oferty pracy w serwisie JobTime

  • Firma
  • Marketing
Redakcja
On 2 stycznia, 20222 stycznia, 2022

Co zrobić żeby firma zaistniała w sieci?

  • Firma
Redakcja
On 3 grudnia, 20223 grudnia, 2022

Faktoring – co to jest, jakie są rodzaje, wady i zalety

logo
Copyright All right reserved | Theme: Telegram by Themeinwp